
Målet är att e-tjänstportalen ska vara lätt att förstå. Men tjänsterna har olika förutsättningar. Ibland krävs vissa förkunskaper.
Här är sidor som på ett enkelt sätt berättar om Trafikverket: https://www.trafikverket.se/lattlast/
Målet är att e-tjänstportalen ska vara lätt att förstå. Men tjänsterna har olika förutsättningar. Ibland krävs vissa förkunskaper.
Här är sidor som på ett enkelt sätt berättar om Trafikverket: https://www.trafikverket.se/lattlast/